woensdag 12 maart 2014

Nieuwe ronde nieuwe kansen

Hoi, hier ben ik weer!

De bestellingen die geplaatst waren tijdens het hobbyfestival zijn weer de deur uit. Klanten waren erg tevreden, en ik ook natuurlijk!

Nu weer een nieuwe week, waarin nieuwe activiteiten gepland zijn. Zo ben ik afgelopen zondag naar de Made by hands beurs geweest in Wognum. Even kijken wie en wat er allemaal staat. De eerste kraam die ik tegenkom is die van Stampin' Up! Mooie kraam, verder allemaal tafels met zelfgemaakte spulletjes Leuk om te zien dat er een heleboel creatieve mensen zijn.

Verder heb ik gister op mijn Facebook: www.facebook.com/stempelenmetscrapmade een stukje geplaatst over creatieve avonden, hierin staat dat mensen bij mij een workshop kunnen volgen en dat ik ook kaarten maak die men kan bestellen. Nu afwachten of er reacties komen, ik hoop van wel natuurlijk!

Ook heb ik dinsdagavond elf kaarten naar Damesfit in Zwaag gebracht. Deze worden te koop aangeboden aan de mensen die daar sporten. Weer een kans op slagen van mijn eigen toko. Ik hoop dat hier de mensen positief reageren en deze kaarten zullen kopen.

Dus deze week een paar stappen gezet om serieus in de toekomst te zetten. Spannend!

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de Challenge bij http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/.
Dit keer is er een schets:

Mijn uitwerking van deze schets is:

Gebruikt materialen:
  • Crumb Cake cardstock
  • Coastal Cabana lint, stempelinkt, cardstock
  • Soft Suede cardstock
  • Simply Stars stempel set
  • Tekst Zoo Babies
  • Banner Punch

Nu ga ik nog mijn aanstaande workshop, die op 24 maart plaatsvindt, voorbereiden.

Tot de volgende keer! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten